عطر شالیزار
عطر شالیزار

عطر شالیزار

روحی

آلبرکامو

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک دلشاد 1391,11,11 ساعت 07:04

دقیقن همینه جناب روحی،
انسانم آرزوست!

سلام -تشکر

علیرضا 1391,11,11 ساعت 10:59

سالار سلام
یه جورایی بچه محل اتفاقی وب شمارا دیدم ولی از عطر شالیزار و زیبایی های شالماء او اطراف چیزی توش نبود این حرفهایی که توی وبت هست همجا هست از منطقه خودت بگو !!!!!!!!!! عزیز دل

سلام -چشم البته رو وب مقداری گذاشتم اقا علیرضای گل-البته معرفی نکردید بچه محل!

سلام جناب آقای روحی
حضورتان افتخاری ست
و بسیار ممنون و خرسندم از حضور پرمهرتان چراکه ابراز لطف حضرتعالی مایه مباحات و دلگرمی ست

بلی صحیح فرمودید؛ بنده فرزند آقاپرویز هستم

امید که لایق باشند خط خطی های من....
در پناه لطف یزدان شاد و نویسا بمانید

وای!!! چقدر خوشحال شدم!!!!خدا روح ماهرخ را شاد کند. وای عجب دنیایی. من که خیلی خوشحال شدم -فکر نمی کردم اقا پرویز دختر به سن و سال شما داشته باشد- از خودت بیشتر برام بنویس فرمودید هشتپر چکار میکنید دانشجو هستید!شاغلین!مامانت چکار میکنه (یادش بخیر!!!!)-فکر کنم فرزند ارشدخانواده هستید!
نمی دونم منو میشناسی یا نه ؟ سعی میکنم با وب با شما در تعامل باشم.میتونید مشاوره شغلی و ...با من داشته باشید.
البته بنده تقریبا چند سالی هست که تو تهرانم !
بیشتر از خودت بنویس برام! سورپرایزم کردی!؟
بااقا رفیق بودیم تو شالما دهه های گذشته

باسلام
خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و از نوشته های ناچیز من دیدن کردید.
خدا روح رفتگان شما رو شاد کنه ، بله من نوه ماهرخ هستم. و فرزند ارشد آقاپرویز!
مادرم هم خوبه و سلام گوی شماست.
بنده لیسانس مدیریت جهانگردی و در حال حاضر جویای شغل می باشم.
همسرم ساکن آستاراست به همین خاطر یکسال هست اینجا زندگی می کنم.

بسیار خوشحال و خرسندم که با شما آشنا شدم.
البته از روی کم سعادتی بنده شما رو نمی شناختم.

مرسی فامیل عزیز - شما ندیدم متاسفانه فقط عروسی پدر و مادرت یادم مونده -حدودا فکر میکنم با پسرم نیما هم سن هستید که الان تو امریکا هستند !درهر صورت خوشحالم که با شما اشنا شدم . شما تو ویم اد کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد