عطر شالیزار
عطر شالیزار

عطر شالیزار

روحی

شالما شفت-بهار91


نظرات 3 + ارسال نظر
شالماء شفت 1391,12,19 ساعت 15:49

عکس قشنگی از شالما گرفتین .واقعا خوبه که اینقد شالما را دوست دارین انشالله موفق باشید آقای روحی هم محلی شالمایی من

سلام -مرسی تشکر نشناختم شما را!جنابعالی؟

شالماءشفت 1391,12,21 ساعت 15:02

سلام خانم بهجت هستم آقای روحی

اها سلام -دختر عمه زاده -خدا روح دایی تا شاد کنه -معذرت میخوام نشناختم ---این علائم پیری هست!!!
آره واقعا شالما را دوستدارم -چون خاکش بوی اسلافم دارد (پدرم -مادر مهربانم -برادرم و دوستانم و...)

گوهرپور 1391,12,23 ساعت 01:17

مهندس باور کن با این که تو شفت زندگی می کنم اما وقت رفتن به شالما ء را ندارم خیلی وقت نرفتم
هر وقت میام و این عکستو می بینم دلم می خواد (خلِه ب کَرم ) داد بزنم
لعنت به این زندگی ماشینی

سلام -تشکر لطف فرمودید !
این عکسا دقیقا نزدیک خونه مرحوم پهلوان امانی مشرف به شالما ( بالای لاسه وند) بطرف رودخانه وآقا سید الیاس گرفتم .
چون همان نقطه خاطرات زیاد داشتم!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت قبلا هم گفتم سرزمین اجدادم میباشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد