استاندار تهران بابت کاهش آلودگی هوای شهر تهران ضمن تشکر از همکاری مردم از شرکت‌های خصوصی خواهش کرد نسبت به تعطیلی در روز شنبه اقدام کنند.

به گزارش خبر آنلاین مرتضی تمدن درباره آخرین اقدامات کاهش آلودگی هوای استان تهران گفت: از مردم بابت همکاری‌های خوبی که در اجرای افزایش محدوده طرح زوج و فرد کردن خودروها داشتند تشکر می‌کنم.

وی درباره وضعیت آلودگی هوا در روز یکشنبه بیان داشت:‌ براساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت پایداری هوا تا بعد از ظهر روز یکشنبه ادامه دارد.

تمدن بیان داشت: ده‌ها عامل از جمله تردد خودروها در سطح شهر، عدم فعالیت کارخانجات و بیرون رفتن از تهران در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیر گذار است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه امروز جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران تشکیل نمی‌شود،‌گفت: تعطیلی روز یکشنبه تهران هنوز مشخص نیست و به عامل‌های متعددی نیاز دارد، در ضمن از کارخانجات و شرکت‌های خصوصی خواهش می‌کنیم نسبت به تعطیلی در روز شنبه اقدام کنند.

مرتضی تمدن گفت: مشکل اصلی در این زمینه طولانی شدن وضعیت پایداری هوا و وجود آلاینده‌ها است؛ متاسفانه 72 ساعت است که در این وضعیت قرار داریم و به نظر می‌رسد حدود 72 ساعت دیگر این شرایط ادامه داشته باشد. البته دوای درد تعطیلی نیست ولی با توجه به طولانی شدن این وضعیت و بالا بودن شاخص های آلودگی تعطیلی بهترین تصمیم است.

مراکز درمانی شنبه تعطیل نیستند

 مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: همه مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی، درمانگاهها، بیمارستانها و اورژانس روز شنبه باز هستند.

  سید حمید حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: مراکز درمانی کشور در روز شنبه همچون روزهای عادی فعال هستند و مرکز اورژانس کشور نیز در این روز آماده ارائه خدمات به هم وطنان است.
 استقرار اتوبوس آمبولانسهای اورژانس در 5 میدان پایتخت/ افزایش تماسها با 115

 مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار اتوبوس آمبولانس های اورژانس در پنج میدان مهم پایتخت همزمان با تشدید آلودگی هوا خبر داد.

 حسین عباسی به مهر گفت: همزمان با تشدید آلودگی هوا در پایتخت پنج اتوبوس آمبولانس اورژانس در میادین رسالت، آزادی، انقلاب، امام خمینی(ره) و تجریش مستقر می شوند و به عنوان کلینیک سیار به شهروندان خدمات ارائه می دهند. این اتوبوسها از ساعات اولیه بامداد مستقرند و شهروندان در صورت بروز مشکل می توانند به این اتوبوسها مراجعه و از خدمات این مراکز از جمله اکسیژن تراپی استفاده کنند.
وی ادامه داد: شهروندان به ویژه سالمندان در صورتی که دچار مشکل حاد شدند می توانند با شماره تلفن 115 تماس بگیرند تا بلافاصله تکنیسین اورژانس برای ارائه خدمات اعزام شود. همچنین افراد در تماس با اورژانس می توانند از خدمات مشاوره ای استفاده کنند.
عباسی با اعلام اینکه همزمان با تشدید آلودگی هوا در تهران، تماسها با مرکز 115 افزایش یافته و افراد خواستار مشاوره هستند، گفت: تغییری در تعداد ماموریت های این سازمان ایجاد نشده است.مدیرروابط عمومی اورژانس تهران از افراد سالمند،کودکان و بیماران قلبی و گروههای خاص درخواست کرد تا فعالیت خود را در هوای آزاد کاهش داده و در صورت امکان به جز موارد خاص از خانه خارج نشوند.

جریمه 65 هزار خودرو به دلیل ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد

رئیس پلیس راهور تهران هم از جریمه 65هزار خودروی غیر مجاز در طرح زوج و فرد سراسری پایتخت خبر داد و گفت: طرح های ویژه کاهش آلودگی هوای پایتخت از جمله طرح زوج و فرد و برخورد با خودروهای دودزا قاطعانه اجرا می‌شود.

سردار حسین رحیمی گفت: همزمان با افزایش تشدید آلودگی هوا در پایتخت طرح سراسری زوج و فرد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در تهران اجرا شد که در پی آن 65 هزار خودرو از سوی پلیس اعمال قانون شده و 300 هزار خودرو نیز از سوی ماموران ارشاد و بلافاصله از محدوده خارج شدند.
وی ادامه داد: طرح زوج و فرد در روزهای شنبه و یکشنبه نیز از درب منازل اجرا می شود و با استقرار ماموران در 750 نقطه شهر با خودروهای متخلف قاطعانه برخورد می شود. با توجه به تذکرها و اطلاع رسانی ها از فردا ماموران خودروهای متخلفی را که وارد این محدوده شوند اعمال قانون می کنند.
رحیمی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه محدوده زوج و فرد جزو محدوده طرح ترافیک است و تنها خودروهای دارای آرم طرح ترافیک و مجاز می توانند در این محدوده تردد کنند. همچنین با تقویت تیم های پیاده و موتوری برخی معابر کور ورودی این نقاط نیز پس از شناسایی، پوشش داده می شود.
4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    سلام ايران خودرو به هيچ عنوان تعطيل نيست.چون به ايالت خودمختاره
    • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      236 3
      نه داداش ایران خودرو خودمختار نیست. پول سازه. واسه همین باید ماشین بی کیفیت تولید کنه و مردم بخرند. بعدش هم طرح زوج و فرد اجرا بشه و پول مردم هدر بره.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      59 1
      ایران خودرو خودش یکی از عوامل اصلی این آلودگیه
    • بدون نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      36 12
      جناب! شما هنوز متوجه نشدی که مشکل آلودگی بخاطر بنزینه نه لزوما خودروها!!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      7 1
      سلام شما اگه تعطیل میکنید لطفا یا همه رو تعطیل کنید یا هیچ کس من ناراحتی ریوی دارم امروز سرکارم چون خصوصی هستیم از صبح انقدر سرفه کردم خون دماغ شدم. اگر بخوام نیام اخراج میشم. شما واقعا به این فکر کردین؟ واقعا نگران مردمید؟ چرا کلا تعطییل نمی کنید؟ شما گفتید خصوصی ها همکاری کنند اونها میگن به درک که کارمند ما میاد توی هوای آلوده من پولمو میخوام. اگه دلتون میسوزه برای همه بسوزه نه فقط خودتون.
    • حميد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      2 0
      آره خوب ما تو خودرو سازي به استاندارد يورو 5 رسيديم فقط بنزينمون يكم مشكل داره!!!!
    • کیوان IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      1 0
      آخه یه بحثیه اینا نیومدن مثلا 5شنبه بگن شنبه 1شنبه تعطیله یا حتی 2شنبه تا یه سری برن شهرستان حداقل تهران خالی جمعیت شه
  • امیر IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    64 6
    خبرآنلاین جان یه آمار بگیر ببین فرودگاه مهرآبادم تعطیل میشه؟
  • بدون نام EU ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    151 3
    بهمت مسئولان عزيز همه در حبس خانگي بسر ميبريم
    • هزاوه EU ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      33 1
      بد نیست اینجوری کمی درد بعضی ها رو به قدر سر سوزن میفهمیم.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    120 1
    65000 جریمه؟ چه پولی میشه؟ ماشاالله!
    • بدون نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      114 7
      میشه 19 میلیارد و 500 میلیون تومان خدابده برکت
    • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      11 11
      مگه جریمه 300 هزار تومنه؟ اول بخونین بعد مثبت بدین. ماشین حساب که دارین
    • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      14 2
      1,300,000,000=20,000*65,000 مگه جریمه 300,000 تومان شده باشه و ما خبر نداشته باشیم !!!
    • ناشناس IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      5 2
      جریمه 65000 تومنی نه، تعداد 65000 هزار خودروی متخلف اعمال قانون شدند. و جریمه 300.000 هزار تومنی نه، تعداد 300.000 خودروی از محدوده طرح خارج شدند. من نمیدونم چرا ما ایرانی‌ها فقط الکی میخواهیم یه موضوعی‌رو الکی بزرگش کنیم.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    109 1
    با با کلا تعطیلش کنین همه برن تعطیلات
  • مرتضی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    100 9
    آخه یکی نیست به اینها بگه مهد ها ودبستان ها را تعطیل میکنید غیر دولتی ها و زوج های شاغل باید چه بکنند .یا همه را اجباری تعطیل کنید یا تو را به خدا برای مردم مشکل درست نکنید . ما که سه شنبه و چهار شنبه مشکل داشتیم حالا شنبه هم این طور شد.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    16 3
    آقا ینی چی امروز جلسه تشکیل نمیشه؟ خب معلومه یکشنبه هم همین وضعیت هس دیگه تعطیل کنین بابا لااقل مردم دو سه روز برین بیرون از تهران هوا خوب شه
  • میلاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    17 7
    جناب استاندار : مگر شرکتهای خصوصی باعث آلودگی هوا هستن که حالا تعطیل کنند،عمده دلیل آلودگی هوا کارخانه های دولتی و تولیدات بی کیفیت آنهاست،لطفا" برای همیشه این کارخانه ها رو تعطیل بکنید تا مشکل هوا برای همیشه حل بشه و مردم از این بلا تکلیفی راحت بشن و پول بیت المال جهت پرداخت حقوق کارمندانی که به اجبار به تعطیلات میروند پرداخت نشود و خرج کارهای عمومی گردد.!!!!!!
    • احمد LU ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      2 1
      آخه برادر چه پولی به کارمند های دولت می دهند که بخوان با این پول مسافرتم برن!!!!!با این پول و حقوق میشه فقط تا سر کوچه رفت!!!!!!!!
  • فهیمه NL ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    17 1
    به جای درخواست کردن رسما اعلام میکردن خب!
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    11 1
    ایران خودرو قرار نیست تعطیل شه .چون ایشان عامل تعطیلی خودشو بدون این تولیدات ازدست میده!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    15 1
    تعطیله کلا تعطیل ماکه روزمزد کارمیکنیم چی بخوریم
  • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    13 2
    یه دفعه یکشنبه و دوشنبه رو هم تعطیل اعلام کنید و خلاص
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    7 9
    حداقل یک شنبه دوشنبه دانشگاه آزاد رو تعطیل نکنید،ثبت نام ارشد دارند
  • درود IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    16 1
    چند روز پیش هند بودم هوا سرد تر از تهران و خاک و مه افتضاح بود وماشین هم که خدابده برکت تهران عددی نیست اما دود و آلودگی ناشی از بنزین صفر بود همین الان هم صبحها به محض روشن شدن ماشینا تهران خاموش میشه خدابخیر کنه چه بلایی سرمون میخاد بیاد با این ماشین و بنزین
  • بدون نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    14 1
    ایران خودرو فردا سه شیفت کاریه !! سایپا هم کاریه . نتیجه : ادارات دولتی ،بانک ها و .... باعث آلودگی هوا هستن.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    16 1
    خيلي جالبه دور همي هستيم... كلا كسي هم كه اصولا به فكر نيست الحمدالله يكي نيست فرياد بزنه كه مردم دارند تلف ميشوند و فقط و فقط هم دلايلش اينه بنزين بي كيفيت خودوهاي بي كيفيت تر
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    6 22
    چقد ناز نازین این تهرانیها ! تا تقی به توقی می خوره ........
    • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      3 0
      ک اری نداره که.شما هم مثل همشهریاتون .............بفروشید پاشید بیاید تهران.برای همتون جا هست.نگرانی نداره که.این تهرانیها که میگید خیلی هاشون همشهریای خودتون هستند
  • ویدا IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    15 11
    فقط خون شهروندان تهرانی رنگین تر از خون آبادن و اهواز است !!!!!!!
  • علیرضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    119 1
    با توجه به اینکه پرسنل شرکتهای خصوصی آبشش دارند لذا ، تعطیلی برای آنها وجود ندارد.
    • نادر IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      21 1
      کلا شرکت های خصوصی اگه راه داشت جمعه ها هم ما رو می کشوندن سر کار، کما اینکه چن بارم مجبور شدیم بریم... فکر کن به خاطر آلودگی تعطیل کنن!!!
    • بدون نام PL ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      1 0
      تازه اینم وضع حقوق دادنشونه....5 ماهه حقوق ندادن
  • نیما IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    16 1
    بهتر است آقایون مسول فکری به حال بنزین های تولید داخل بکنند.اوضاع روز به روز وخیم تر میشود ! سوال اینجاست که آیا خانواده مسولین در تهران زندگی نمیکنند؟؟!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    9 1
    همه رو تعطیل کنید راحت
  • نسترن IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    13 1
    اقلا وقتی ما پرسنل بیمارستانها مثل پرسنل شرکتهای خصوصی آبشش داریم این روزها را برامون اضافه کار حساب کنید
  • بیچاره !!! CA ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    11 1
    الان 8 سال هست که این مشکل وجود داره !!! واقعا چه کارایی تا الان انجام شده که این آقا میگه در حال حاضر تعطیلی بهترین تصمیم هستش !!!
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    21 13
    تهران یا برف میاد تعطیله یا آلودگی هوا هست تعطیله یا اجلاس هست تعطیله...ای ول بابا همه امکانات برای پایتخت نشین ها!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام EU ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    10 1
    از امتحان دادن خسته شدم یک هفته تعطیل کنید از درس دور باشیم دمتون گرم :D
  • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    10 1
    با سلام لطفا در خصوص وضعیت تعطیلی روز یکشنبه تهران و البرز پیگیزی نمایید با تشکر
  • مهدی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    18 2
    بازم تبعیض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا باعث و بانی این همه تبعیض رو به خودت واگذار می کنیم.....یعنی اینقدر سخته که نمی تونن تعطیل رسمی اعلام کنن؟؟؟؟؟ آخه ما چه گناهی به درگاه خدا کردیم که توی این آلودگی باید بریم سر کار؟؟؟؟ مخصوصا مدیر شرکت ما که یه کاره به همه اس ام اس داده که شرکت تعطیل نیست و باید بیایین سرکار.... چه کسی کنترل می کنه؟ آقای تمدن عزیز، ما دیگه به اینجور نسخه پیچی های جنابعالی عادت کرده ایم.... خوشبحالتون که اینقدر راحت حکم صادر می کنین.
  • بدون نام CA ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    5 3
    به جای این همه سال زیان برای آلودگی هوا و ترافیک و جمعیت چند سال پیش یه پایتخت جدید رو شروع به ساخت میکردند الان تمام شده بود .دولت و بسیاری از سازمانها و ... کلی از صنایع هم از تهران میرفتند.
  • علی IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    4 1
    با سلام اینها همه کشکه استاندار می آید تلویزیون میگه شرکتهای خصوصی هم تعطیل کنندانوقت بانکها ی داخل شهر باز هستند آخه بانکها که باز باشند همه جا بازه .نظر سنجی بکنید می بینید.جالبتر اینکه شعبه جوستان طالقان تعطیل می شه . جوستان و آلودگی محاله
  • بدون نام IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    9 1
    "از مردم بابت همکاری‌های خوبی که در اجرای افزایش محدوده طرح زوج و فرد کردن خودروها داشتند تشکر می‌کنم." دوستان آیا کسی از شما پرسید این کار انجام بشه و آیا شما گفتید آره گسترشش بدید؟
    • حميد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      1 0
      توقعاتي داري يا
  • ابوالفضل IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    6 5
    ادم ی بار زندگی میکنه برای اینکه این ی بارو سالم زندگی کنیم بهتره در یک هوای بهتر زندگی کنیم پس به خاطر بچه هامون بیاییم از تهران بریم.
    • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      5 2
      خوب زود برو عزیز
  • مهدی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    13 6
    آگر قرار بودشنبه تعطیل بشه پس چرا زودتر اعلام نکردید که مردم بتونند برن مسافرت.
  • بردیا IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    13 1
    1-"استاندار تهران بابت کاهش آلودگی هوای شهر تهران ضمن تشکر از همکاری مردم " 2-"...در تهران اجرا شد که در پی آن 65 هزار خودرو از سوی پلیس اعمال قانون شده و 300 هزار خودرو نیز از سوی ماموران ارشاد و بلافاصله از محدوده خارج شدند." نه به آن تشکر نه به این همه جریمه!! چرا تعارف متاسفانه خیلیها به فرار از قانون افتخار میکنند.
  • بردیا IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    14 2
    "استاندار تهران .....از شرکت‌های خصوصی خواهش کرد نسبت به تعطیلی در روز شنبه اقدام کنند" مدیران این شرکتها که جمعه است و نمیتونند تصمیم گیری کنند اگر هم مدیرها به فکر مذاکره تلفنی بیافتند و تصمیم به تعطیلی شرکت بگیرند چطور اطلاع رسانی کنند؟ اگر شرکت وبسایت داشته باشه، چند درصد از مدیرها به ذهنشون خطور میکنه که از طریق وب سایت شرکت اطلاع رسانی کنند؟ و در آخر به نظر شما چند درصد کارمندها وب سایت شرکت را چک خواهد کرد؟؟ هر کدام از این مراحل به تنهایی یک شرکت و از پا میانداره چه برسه یکجا!!!!
  • saiid CA ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    13 3
    من در کانادا زندگی‌ می‌کنم و با توجه به چیز هایی که اینجا میبینم فکر می‌کنم یکی‌ از راه حل‌های خوب اینه که مغازه‌ها،فروشگاه ها،بانک‌ها و یک سری از موسسات یک سره از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز باشند اینجوری کلی‌ از تردد‌ها کم میشه و البته باید این اجباری بشه نه اینکه مغازه‌ها هر وقت خواستند باز کنند و ترمینال‌ها و مناطق بارگیری و تخلیه ماشین‌های سنگین به خارج از شهر انتقال پیدا کنند.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    12 2
    من كارمند شهرداري تهران منطقه 17 هستم. جمعه باهام تماس گرفتند گفتند بايد شنبه سركار باشم. يعني ما نبايد نفس بكشيم؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    23 2
    چرا تعطیلی سراسری اعلام نمی کنند؟ کارکنان شرکت های خصوصی مگه آدم نیستند؟ هر بار که دولت تعطیل می کند شرکت های خصوصی باز است و ما مجبوریم سرکار باشیم. این بی انصافی و بی عدالتی است.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      0 1
      همچنین تعطیلی بانکه نیز بسیار موثر هست
    • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      1 1
      من شغلم خدماتی هست و زیر مجموعه بانک محسوب میشیم.به طور معجزه آسایی شرکتمون امروز رو تعطیل اعلام کرد.اونوقت یکی از مشتریان از بازار با همراهم تماس گرفته و میگه امروز چرا نیومدی بازار.خب حالا شما فکر میکنید مشکل فقط از شرکتهای خصوصی هستش؟نه عزیز من تا اینجور آدمها که بخاطر چند تومن حاضرن جون خودشون رو به خطر بندازن و میرن مغازشون واقعا نمیشه از دولت توقعی داشت.خودمون باید به فکر خودمون باشیم
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    6 11
    تهران به چنان مسئله پیچیده ای تبدیل شده که هیچکس نمیتونه حلش کنه تنها راه حلش جابه جا کردن پایتخته
  • امیر IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    2 1
    با سلام.لطفا در مورد تعطیلی یکشنبه پیگیری بفرمایید.ما دانشجویان باید بدونیم، فردا بیایم تهران یا نه.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    3 0
    مشکل فقط فقط مربوط به بنزینهای بی کیفیت است چرا سازمان ملی استاندارد از بنزینها نمونه برداری نمی کند و نتیچه را به مردم اعلام کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای مهندس پورهاشم کجاییییییییییییییییییییییییی
  • شهروند تهرانی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    پرسنل شرکتهای خصوصی چه گناهی دارند که در این تعطیلی باید سر کار باشند ، مسئولین محترم تعطیلی جز عقب ماندن از پیشرفت هیچ دردی را دوا نمی کند مشکل اصلی را حل کنید مردم به ستوه آمدند .
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    ترو خدا تعطیلی شرکت های خصوصی رو اجباری کنید.... ما هم آدم هستیم
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    بابا سایپا وایران خودرو باید کاری باشه ملت تعطیل شن وگرنه کی این ماشینهای مزخرف را تولید منه که هوا آلوده بشه
  • سعید EU ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    خواستم اعلام کنم که دولت راحتترین راه حل رو انتخاب میکنه و فکر می کنید تعطیلی مراکز دولتی از جیب من وشما کم میشود دولت پولش کجا بود بعد ها با انواع تبصر ه های افزایش خدمات پولش در میاد اگر دولت مرد عمله باید در تهران و شهر های دیگر آلوده تعطیل رسمی اعلام کند و شرکتهای خصوصی را هم باید تعطیل کند اگر این کار را نکند خیانت به سلامتی شهروندان کرده خودتان قضاوت کنید
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    دولت به فکر خودشه، شرکت های خصوصی به فکر خودشون. احتمالا این آلودگی روی کارمند بخش خصوصی تاثیر گذار نیست.....
  • مژگان IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    2 0
    تعطیلی مدارس و مهد های کودک در حالی که شرکتهای خصوصی تعطیل نیست مشکل را حل نمی کند چون پدر و مادر ها باید به طریقی بچه ها را به خانه اقوام بفرستند . چه فرق می کند با خود رو خودشان یا آژانس؟؟؟؟؟؟؟؟به هر حال تردد انجام می شود . این به نفع مدارس غیر انتفاعی است که پول کلانی را بابت آموزش از ما می گیرند و تعطیل هستند
    • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      0 1
      بابا چی کار به بچه ها دارید ؟؟؟؟؟ ، آقا تعطیل کنید مدارس رو !!!!11
  • محمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    تقصیرر این بنزیننننن هست
  • حمیده RU ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    اصلا الودگی فرقی نکرده ما مثلا بهترین هوارو داریم توی منطقه غرب ولی اصلا کوه معلوم نیست و یا حتی به سمت پایین نگاه می کنیم کاملا مشخصه که شهر توی الودگی گم شده پس چرا میگید الودگی کم شده ؟
  • امیر US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    2 1
    مهندس عبدالرضا امیدوار شهری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: نقشه‌های هواشناسی امروز نشان داد که شامگاه امشب وزش باد ملایمی داریم، اما سرعت وزش این باد آنقدر کم است که نمی‌تواند نسبت به رفع آلودگی اقدام کند. وی با اشاره به پیش‌بینی روز پنجشنبه سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد 10 تا 15 متری در ساعاتی از بعدازظهر شنبه، افزود: متاسفانه نقشه‌های امروز نشان می‌دهد سرعت وزش این باد کمتر از پنج متر بر ثانیه بوده و لذا نمی‌تواند نسبت به رفع آلایندگی از پایتخت اقدام کند.(آقا داره میگه اشتباه کردیم،بعد معاون عمرانی استاندار میگه،هواشناسی وزش باد شدید پیش بینی کرده ،پس یکشنبه هوا آلوده نیست)
  • amir US ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 1
    دکتر رسول‌علی اشرفی‌پور، مدیرکل محیط زیست استان تهران و دبیر کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران نیز به ایسنا گفت: هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با 128 PSI در شرایط هشدار است. وی با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی پایتخت نداریم، در خصوص تشکیل یا عدم تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: پیشتر سازمان هواشناسی برای امشب، وزش باد پیش‌بینی کرده بود، اما در صورت محقق نشدن این امر قطعا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ می‌شود.(هواشناسی داره از مردم خواهش میکنه بیرون نیاین!!!!)