ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
سومین همایش بین المللی مدیریت فروش وبازاریابی در دوره رکود
این همایش در تاریخ های 13و 14تیرماه درمرکز همایش های صدا و سیما شهر تهران برگزار شد.
اندیشمندان زیادی از کشور های مختلف در مورد مدیریت فروش و بازاریابی در دوره رکود ارائه مطلب نمودند،که بنده افتخار حضور در همایش را داشتم.
آقای Martin Latulippe از کشور کانادا در مورد موضوع های زیر سخنرانی نمودند :
1- 50 کلید تاثیر گذاری و استراتژی اثر
2- کلید تبدیل پتانسیل به عملکرد استثنایی
انشالله پس از جمع بندی در سایت بارگذاری خواهد شد.
آدرس سایت آقای مارتین www.Martinlatulippe.com