عطر شالیزار
عطر شالیزار

عطر شالیزار

روحی

سومین همایش بین المللی ...

سومین همایش بین المللی مدیریت فروش وبازاریابی در دوره رکود

این همایش در تاریخ های 13و 14تیرماه درمرکز همایش های صدا و سیما  شهر تهران برگزار شد.

اندیشمندان زیادی  از کشور های مختلف در مورد مدیریت فروش و بازاریابی در دوره رکود ارائه مطلب نمودند،که بنده افتخار حضور در همایش را داشتم.

آقای  Martin Latulippe  از کشور کانادا در مورد موضوع های زیر سخنرانی نمودند :


1- 50 کلید تاثیر گذاری و استراتژی اثر

2- کلید تبدیل پتانسیل به عملکرد استثنایی


انشالله پس از جمع بندی در سایت بارگذاری خواهد شد.

آدرس سایت آقای مارتین                                            www.Martinlatulippe.com 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد