عطر شالیزار
عطر شالیزار

عطر شالیزار

روحی

پذیرش مقاله دکترنیما روحی بعنوان بهترین مقاله و دعوت برای دریافت بهتریت جایزه Paper



مقاله‌ ارائه شده در کنفرانسِ AAPT دنور،  ایالت کلرادو در موردِ ساختِ راه‌های آسفالتی با طول عمرِ بیشتر و هزینه ساختِ کمتر به عنوانه مقاله‌ برتر انتخاب شد. جایزه این مقاله رسما در کنفرانسِ امسالAAPT  در آتلانتا، ایالت جورجیا به ناشرینِ این مقاله اهدا میشود.


باعرض تبریک فراوان و آرزوی موفقیت های بیشتر


لطفا اینجا کلیک کنید



ترجمه متن انگلیسی دعوت نامه AAPT :


نیمای عزیز

مایه افتخار است به اطلاع جنابعالی برسانیم که مقاله ی شما با عنوان "اثر تحرک ذرات در شکل‌گیری ساختار سنگدانه ای در مخلوط های آسفالتی"، ارائه شده در نشست سالیانه انجمن فن آوری های راه های آسفالته (AAPT) که درشهر دنور ایالت کلرادو در آوریل  2013 برگزار شد، برای دریافت جایزه ی
Walter J. Emmons به عنوان بهترین مقاله ، انتخاب شده است. کمیته ی جایزه ی سالانه مقاله ی شما را برای دریافت این افتخار پیشنهاد داده و هیئت مدیره در جلسه  اخیر با این پیشنهاد موافقت کرده است.

ما قصد داریم شما و همکارانتان در این مقاله را به عنوان برنده ی این جایزه در نشست سالیانه که در شهر آتلانتا ایالت جورجیا در 14-16 آوریل 2014 برگزار میشود دعوت کرده و جایزه ی شما را تقدیم نماییم. امیدواریم درمراسم یادشده حضور بهمرسانید. مجددا این دستاورد مهم را به شما تبریک عرض می‌نماییم!

 

با احترام،

مایکل اندرسون

دبیر مجمع

نظرات 1 + ارسال نظر
Nima 1392,08,17 ساعت 22:55

Mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد